
اینروزا همه اش خودمو به در و دیوار مشکلات میکوبم شاید یه راهی پیدا کنم اما بجزاینکه دارم خورد و له میشم عایدی نداشته!دلم گرفته و حس میکنم تو یه گرداب گیر افتادم که هر چی بیشتر تقلا میکنم بیرون آمدنازش ناممکن تر میشه!خدایا برای همه چیز بینهایت شکرت!!! ...
ادامه مطلب