برا تويي كه خانه دلم رو روشن كردي و وقتي به چشمام زل ميزني تمام غم ودرد واندوه دلم رو با نگاه
زيبا ودلنشين ومهربانت از بين ميبري و منو مسخ صورت زيبا و لبخند بي نظيرت ميكني.
عزيز دلم از خدا ميخوام هميشه سالم وشاد و مثل دشت پراز گلهاي زيبا در صبحگاه بهاري با طراوت وسبز
با عمري طولاني باشي.
دختر عزيزم دوستت دارم.....
......عاشقانه...ما را در سایت ......عاشقانه دنبال میکنید
برچسب: عزيزدلم, نویسنده: بازدید: 119