سلام خداروشکر با همه دغدغه هام هنوز هستم هر چند فکر
میکنم خیلی وقته کسی سراغ وبگردی مثل قبلترا نمیره وشاید
دلنوشته ها در اینجا همونجوری که در دل هستند باز سر به
مهر بمانند!
اما من دلم برای اینجا و آدمایی که ندیدم ولی بوسیله اینجا
برای هم نظرمیزاشتیم وگاهی نقد و گاهی همدلی و ... داشتیم
تنگ شد و بیاد اون لحظات و آدما مخصوصا ، آمدم تا با گفتن
این حرفا شاید کمی عطر اونهمه اشتیاق رو حس کنم.
از اون آدما فقط خبر ازیکی دارم و اون برادر بزرگم بود که
مدیر وبلاگ حرف حساب بود و متاسفانه ۳ ساله از پیش ما رفته.
یاد اون روزا و اون آدما بخیر.
......عاشقانه...ما را در سایت ......عاشقانه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80