هنوزم که هنوزه حال خوشی از نظر فکری ندارم و فشار مشکلات و تنهایی هنوز روی روح زخمی ام
سنگینی میکنه .
با وجود این حالی که دارم هنوزم طبق علاقه ذاتیم احساس سنگ صبور بودن برای دیگران
رو در خودم احساس میکنم و تو محیطی که روزا هستم سعی میکنم مرهمی
باشم رو زخمهای دلشان!
میخندم و میخندانم اما در اصل با گریه هامه که میخندانم!
خدایا بینهایت بابت همه چیز شکرت.
......عاشقانه...ما را در سایت ......عاشقانه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91