یه درد دل

خرید بک لینک
خدایا شکرت درد دلم شکایت از تو نیست .

نمیدانم از کجا بگم و چطور حرف بزنم که همه حرفام توش خلاصه شده باشه!

خیلی ساده میگم آخه چرا شاد بودن من باعث آزار دیگرانه؟!!

حتی کمی شاد بودنم اونم در حالیکه به همه مهر میورزم وسعی میکنم مهربان باشم در کمال صداقت

و صمیمیت وخیر خواهی برای همه.

باورم نمیشه آخه حتی در حد واندازه یه لبخند و یا غر نزدن بخاطر بد بختیهام خیلیها ازم متنفر میشن

که چرا من غر نمیزنم وغصه نمیخورم وبا همه بد بختیهام لبخند میزنم وسعی دارم یه ذره فقط یه ذره

شاد باشم؟

کم کم دارم باور میکنم شاید اگر من یه ذره حتی ظاهری شاد باشم ممکنه دنیا به آخر برسه و

منظومه شمسی منهدم باشه.

به این خاطر هم دارم تاوان جدیدی میپردازم و یه مشکل به مشکلاتم بخاطر همین

یه ذره ناچیز ظاهری شاد بودنم اضافه شد یعنی بهتره بگم ادمایی که هیچ بدی ای بهشان نکردم وفقط خوبی با

نیت خیر خواهانه بهشان کردم باعث این مشکل جدید شدن!!!!

بین این تنهایی وغم ومشکلاتم به حیرت شدید هم دچار شدم.

خدایا شکرت خودت که از همه چیز با خبری.

......عاشقانه...

ما را در سایت ......عاشقانه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: شنبه 13 آبان 1396 ساعت: 0:36

صفحه بندی