اینکه دارم خورد و له میشم عایدی نداشته!
دلم گرفته و حس میکنم تو یه گرداب گیر افتادم که هر چی بیشتر تقلا میکنم بیرون آمدن
ازش ناممکن تر میشه!
خدایا برای همه چیز بینهایت شکرت!!!
......عاشقانه...ما را در سایت ......عاشقانه دنبال میکنید
برچسب: اینروزام, نویسنده: بازدید: 132