نمیدانم چوب چه کارم را میخورم؟
اصلا نمیدانم باید بزارم پای چوب کار خودم یا پای نامردی و حیوان صفتی یه آدم دیگر!؟
فقط یه چیز رو خیلی خوب میدانم و اون چرا و بازم چرا و هی چرا و چرا و آخه چرا و اینکه دلیل
این نامردی رو نمیفهمم و نمیفهمم و درکش با همه ادراکم نمیکنم شدن واژه های مخ خسته من
از غروب تا الان!
خدایا به خودت قسم با وجود همه گناهام خودت میدانی وجدانا چه حالی دارم و خودت
میدانی که این نامردی و ظلمی که در حقم شد چقدر بی دلیل و ناحق بود.
خدایا بینهایت شکرت خودت کمکم کن .
راستی خدایا اون آدم امشب راحت میتانه بخوابه بدون عذاب وجدان؟!! واقعا تجسمش هم برام سخته
که راحت بخوابه !
البته از نظر خودم قابل هضم نیست نه اون!
ما را در سایت ......عاشقانه دنبال میکنید
برچسب: نمیدانم, نویسنده: بازدید: 84