واقعا نمیدانم چه بگم؟

خرید بک لینک
واقعا نمیدانم چه باید بگم؟

نمیدانم چوب چه کارم را میخورم؟

اصلا نمیدانم باید بزارم پای چوب کار خودم یا پای نامردی و حیوان صفتی یه آدم دیگر!؟

فقط یه چیز رو خیلی خوب میدانم و اون چرا و بازم چرا و هی چرا و چرا و آخه چرا و اینکه دلیل

این نامردی رو نمیفهمم و نمیفهمم و درکش با همه ادراکم نمیکنم شدن واژه های مخ خسته من

از غروب تا الان!

خدایا به خودت قسم با وجود همه گناهام خودت میدانی وجدانا چه حالی دارم و خودت

میدانی که این نامردی و ظلمی که در حقم شد چقدر بی دلیل و ناحق بود.

خدایا بینهایت شکرت خودت کمکم کن .

راستی خدایا اون آدم امشب راحت میتانه بخوابه بدون عذاب وجدان؟!! واقعا تجسمش هم برام سخته

که راحت بخوابه !
البته از نظر خودم قابل هضم نیست نه اون!

......عاشقانه...

ما را در سایت ......عاشقانه دنبال می‌کنید

برچسب: نمیدانم, نویسنده: بازدید: 84 تاريخ: شنبه 13 آبان 1396 ساعت: 0:36

صفحه بندی