
واقعا نمیدانم چه باید بگم؟نمیدانم چوب چه کارم را میخورم؟اصلا نمیدانم باید بزارم پای چوب کار خودم یا پای نامردی و حیوان صفتی یه آدم دیگر!؟فقط یه چیز رو خیلی خوب میدانم و اون چرا و بازم چرا و هی چرا و چرا و آخه چرا و اینکه دلیلاین نامردی رو نمیفهمم و ...
ادامه مطلب