......عاشقانه

خرید بک لینک
پر از حرف و کلامم ولی بخاطر روز مرگیها و هضم شدن در شکم سیری ناپذیر روزگار وزندگی ، خیلی بیشتر از خیلی وقتها فرصتی برای گفتن و نوشتن پیدا نمیکنم و یا اصلافراموش میکنم و در حالیکه سنگینی حرفها را حمل میکنمسرگیجه ناشی از تجمع اونا رو پای صفرا می زارم..گاهی در برزخ بودن یا نبودن خیره به گذشته ها واردزمانی نامعلوم میشم که عطر خاطره های ریز و درشتبا بوی ناخوشایند حسرتها فضای آنرا پر میکند.لحظهای درنگ میکنم و کارت بازیگری را زمین می زارم وکارت شاهد را بر سینه میزنم تا شاید نیم نگاهی به بودنمبیندازم و شاید بیدلانه تصنیفی قدیمی را چاشنی نیم نگاهمکنم تا طعمی ملس بوجود بیاد.رشته افکار را بدست باد حاصل از بال زدن هزاران پروانهزیبا می سپارم تا به گلستان واقعی هستی بپیوندد و ذهنمشوشم از هر چه پلیدی و رنج خلاص بشه.چه وقتی بود وقت نوشتن امروز شنبه۱۵مرداد۱۴۰۱ مصادف با۸محرم. ......عاشقانه...ادامه مطلب

ما را در سایت ......عاشقانه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: شنبه 8 بهمن 1401 ساعت: 23:11

سلام خداروشکر با همه دغدغه هام هنوز هستم هر چند فکرمیکنم خیلی وقته کسی سراغ وبگردی مثل قبلترا نمیره وشایددلنوشته ها در اینجا همونجوری که در دل هستند باز سر به مهر بمانند! اما من دلم برای اینجا و آدمایی که ندیدم ولی بوسیله اینجابرای هم نظرمیزاشتیم وگاهی نقد و گاهی همدلی و ... داشتیمتنگ شد و بیاد اون لحظات و آدما مخصوصا ، آمدم تا با گفتناین حرفا شاید کمی عطر اونهمه اشتیاق رو حس کنم.از اون آدما فقط خبر ازیکی دارم و اون برادر بزرگم بود کهمدیر وبلاگ حرف حساب بود و متاسفانه ۳ ساله از پیش ما رفته.یاد اون روزا  و اون آدما بخیر. ......عاشقانه...ادامه مطلب

ما را در سایت ......عاشقانه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 80 تاريخ: پنجشنبه 16 تير 1401 ساعت: 18:32

دلم خیلــــــــــــــــــــــی گرفته.


خدایا بینهایت شکرت.

......عاشقانه...

ما را در سایت ......عاشقانه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 89 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 21:58

خداروشکر هنوز زنده ام و نبودنم بخاطر نداشتن اینترنت هستش!

......عاشقانه...

ما را در سایت ......عاشقانه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 114 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 21:58

اینروزا همه اش خودمو به در و دیوار مشکلات میکوبم شاید یه راهی پیدا کنم اما بجز

اینکه دارم خورد و له میشم عایدی نداشته!

دلم گرفته و حس میکنم تو یه گرداب گیر افتادم که هر چی بیشتر تقلا میکنم بیرون آمدن

ازش ناممکن تر میشه!

خدایا برای همه چیز بینهایت شکرت!!!

......عاشقانه...

ما را در سایت ......عاشقانه دنبال می‌کنید

برچسب: اینروزام, نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: شنبه 13 آبان 1396 ساعت: 0:36

صفحه بندی